måndag, maj 27, 2013

Projekt byrå

Den här furubyrån ska få sig en omgång med färg tänkte jag.

 
Den sparade vi när vi tömde huset för alla möbler med förvaring är bra att ha. Vart den ska stå vet jag dock inte än eftersom vi har fullt här. Kanske kan man ge bort den till någon när den är klar?!
Det blir vitt i grunden, någon form av mönster på och sedan nya knoppar.
Jag tänker knoppar i den här stilen men är inte helt säker på vad det blir än.

Inte mönstret heller är klart men jag har ju tid på mig att fundera en stund till, när den är klar ska ni få se!

2 kommentarer:

  1. Haha tänkte preciiis på såna knoppar när jag såg byrån :) Så fint!! Ska bli skoj att se den sen! Puss!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha...varför är jag inte förvånad då? Klart du ska få se men jag vacklar lite fortfarande om vad mer än vitt jag ska pryda den med. Puss!

      Radera